piątek, 14 listopada 2014

Hector (Iron Kingdoms)

Postać, którą grałem zeszłoroczną krótką kampanię w Iron Kingdoms. Hector, czyli człowiek Alchemist/Pistoleer z Ordu, takiego korsarsko-handlowego państewka pomiędzy mocarstwami: Khadorem i Cygnarem. Ktoś, kto ma mieć możliwie wiele środków do działania w walce na średni dystans - bombki, dwie spluwy w dłoniach (w trakcie gry przerzuciłem się na Hand Cannons) i jednocześnie być użytecznym poza walką. Dzięki temu byłem w stanie wykonać nawet trzy ataki na rundę, mając później Two-Weapon Fighting, być w stanie w darmowej specjalnej akcji wyjąć granat, załadować broń, etc. Przy okazji jest to postać kompetentna poza walką - w trakcie rozwoju postaci ma dostęp do kilku dodatkowych umiejętności (Craft, Forgery, Negotiation, Research, możliwość wzięcia jakiegoś General Skill na maksymalny poziom).

Temu bohaterowi jedynie brakuje "2" w umiejętnościach, w tym bojowych - ale to akurat na początek nie jest jakąś wadą, bo to róznica czy +1 czy +2 do testu ataku z umiejętności. Na starcie i tak większą rolę pełnią atrybuty/cechy.

Background

Hector pochodzi z Ordu, był studentem stosunkowo nowej dziedziny naukowej, czyli alchemii. Niestety, nie pochodził z zamożnej rodziny, w pewnym momencie musiał dorobić na własne badania. Postanowił nielegalnie pojedynkować się za pieniądze (głównie na pistolety, ale i nie tylko) za tych, którzy za złoto chcieliby zastąpić swój brak umiejętności oraz odwagi. Kariera alchemika sama z siebie jest ryzykowna - czym jest więc życie nieznacznie bliżej krawędzi?

* * *

Hector 

Archetype: Skilled 
Race: Human 
Careers: Alchemist/Pistoleer
Stats:
  • Physics: 5 | Speed: 6 ; Strength: 4
  • Agility: 4 | Prowess: 4; Poise: 5
  • Intelligence: 4 | Arcana: 0; Perception: 4
  • Willpower (Physics + Intelligence): 9
Defence: 6 (SPD) +  4 (AGL) +  4 (PER) + 0 (Racial) +  -1 (Equipment) = 13
Armor: 5 (PHY) + 0 (Shield) + 5 (Armor Mod.) + 0 (Other Mod.) = 10 (13 against blast, cold, corrosion and fire damage)
Initiative: 6 (SPD) + 4 (PRW) + 4 (PER) + 0 (Equipment) + 0 (Add. Mod.) = 14
Command range: 4 (INT) + 0 (Command skill) + 0 (Ability Mod.) = 4

Skills:

Military:
  • Hand Weapon (PRW): 1
  • Pistol (POI): 1
  • Thrown Weapon (POI): 1
Occupational:
  • Alchemy (INT): 1
  • Medicine (INT): 1
  • Intimidation (Social): 1
  • Detection (PER): 1
  • Sneak (AGL): 1

Benefits & Abilities:
Virtuoso (Pistol) [Archetype: Skilled]
Grenadier

Posion Resistance
Fast Draw
Gunslinger
Return Fire

Weapons & Armor:
 
  • 2 x Repeating pistol: Attack Mod.: 0, POW 10, Ammo: 5, Range: 48 ft (8")/240 ft
  • Alchemist's leather: SPD: +0, DEF: -1, ARM: +5 (+8 against blast, cold, corrosion and fire damage)
  • 5 alchemical grenades: 3 x Cinder Bomb, 2 x Knockout Bomb
  • Rapier: Attack Mod.: 0, POW 2 (7); spend 1 feat point to boost attack and damage roll; broń kupiona z pieniędzy startowych
Gear:

Gas mask
Travelling alchemists' kit
Ammo bandolier (2 x ammo wheel and 20 x light ammunition)
Grenadier bandolier
85 gc na drobiazgi [100 gc - 15 gp na rapier] - na upartego można byłoby skołować sobie lepszą lekką zbroję, albo nawet i inną/dodatkową pukawkę.

Spoken Language: Ordic, Cygnaran

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.