poniedziałek, 28 marca 2011

Galeria Bohaterów Dni Minionych

Po ostatniej [27 marca] sesji w Wolsunga, zostałem z koniecznością utworzenia nowej postaci. 15 sesji nie w ciemię bite, a po niej została postać z całym zbiorem wspomnień i osiągnięć. Zostaje mi tylko zaprezentować obszerną rozpiskę mojej postaci, w formie pliku PDF oraz linku do sesyjnej Wiki:

Mathias Bernhard von Werth (1871-1900) był wotańskim agentem RTKA, magistrem nauk geograficznych, niegdyś młodszy sierżant z ostatnich miesięcy Wielkiej Wojny



Mathias Bernhard von Werth (PDF do ściągnięcia)
Mathias Bernhard von Werth (link do sesyjnej Wiki)

Cztery strony tego zebrało się. Nie napisałem tego wszystkiego już na pierwszej sesji; całość jest owocem kolejnych poprawek i doprawień dodawanych do postaci. Spora część historii postaci pochodzi z rozegranych sesji.

4 komentarze:

  1. Panie pan jest chory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałem się czterech stron żywego tekstu-historii postaci, a tu miłe zaskoczenie i nawet pobieżnie przejrzałem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bohater już wisi na stronie. Kawał roboty zrobiłeś opisując to wszystko, ale mi się to bardzo podoba. Choć sam daleki jestem od tworzenia, tak skomplikowanych historii postaci, lubię je czytać i oglądać. Dzięki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Piastun

    Tę historię napisały sesje. ;)

    OdpowiedzUsuń