czwartek, 31 marca 2011

Noty blogowe na podstawie moich AARów - ankieta.

Pojawiła się ankieta o tym, czy jesteście zainteresowani artykułami (na tym blogu) o moich AARach, czyli sprawozdaniach z rozgrywki (After Action Report). Zostałyby one przedstawione jako historia niezwiązana jakkolwiek z grą komputerową na której zostały oparte, ewentualnie z garścią przykładów do zastosowania na sesjach RPG (setting, materiał na przygodę, etc.). Możecie głosować przez sześć dób, wybierając jedną z opcji.

Dotyczy to AARów podanych pod "Moje AARy" na dole strony blogowej. Z pewnością raporty z rozgrywki "Prawie alternatywna Bawaria" (część pierwsza i druga) oraz "Na Wyspach, gdzie kwitną Wiśnie" byłoby najłatwiej wykorzystać (każdy z nich potencjalnie nadaje się przynajmniej jako minisetting). W ofercie jest także coś w klimacie fikcji naukowej (bardziej fikcji): "Dawno dawno później, w pobliskiej galaktyce...". Dwa pozostałe AARy również dałoby się wykorzystać, choć najmniejsze nadzieje darzę "Dzieje Wesnoth" (niemalże kopia z głównej kampanii gry "The Battle for Wesnoth").

Jeszcze w listopadzie ubiegłego roku zastanawiałem się, czy nie opisać choćby 2-3 AARów z wymienionych na Polterblogu, lecz wtedy rozmyśliłem się. I obecnie mam mieszane odczucia, bowiem zdaję sobie sprawę z tego, iż epickich historii nie stworzyłem. ;-) Gra to jednak gra, a w kilku AARach dzieją się rzeczy nie do pomyślenia nawet dla osób zajmujących się historią alternatywną.

Zapraszam do ankiety!

2 komentarze:

  1. nie jesteśmy zainteresowani żadną formą twoich publikacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Dupa prawda, ja czytam z zaciekawieniem.

    OdpowiedzUsuń