poniedziałek, 27 czerwca 2011

Zbrojownia Navarrische Festung - czyli wejścia z wyszukiwarek.

Od jakiegoś czasu śledzę frazy, z jakich wchodzą czytelnicy do mojego bloga. Od ponad miesiąca te hasła nie mają związku z RPG, czyli głównym tematem postów w Gazecie. Pomysł na napisanie ściągnąłem z bloga k20.

Największy przyrost nowych fraz zanotowałem po napisaniu dwóch notek w cyklu "Arsenał z pól Nordalii". W tych artykułach o broni ręcznej i broni motorowej stosowanej w okresie zbliżonym do realiów w Wolsungu zamieściłem wiele przykładów pistoletów, karabinów i pojazdów. Każda notka zawierała kilkadziesiąt ilustracji zlinkowanych pod nazwą modeli.

Owszem, zdarzają się hasła jak "wolsung atuty" czy "wolsung gazeta", tudzież pełna nazwa adresu tego bloga. Niemniej, niektóre z poniższych przykładów powtórzyły się co najmniej 5 razy:


  1. zdjęcia ptrs-41
  2. steam golem
  3. m.98
  4. mds aar hoi 2
  5. pulkownik werth
  6. seks w sesji rpg
  7. tank matilda
  8. panhard 178
  9. daimler dingo
  10. browning m1919
  11. sturmgewehr 45
  12. sten
  13. svt 40
  14. ptrs
"browning m1919" był frazą, która pojawiła się aż 11 razy. Czołgi Matildy, Panhard 178, a także StG 45 (oczywiście tak zapisane, jak wyżej) zyskały co najmniej 6 wyjść do mojego bloga. 
To wszystko z ostatnich 30 dni. 

1 komentarz:

  1. Ha, dzięki za podlinkowanie, to samo zrobiłem u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń