niedziela, 11 września 2011

Kosmetyczne zmiany na blogu

Jeśli zauważyliście, tło zostało kosmetycznie zmienione (rozjaśnione). Z technicznego punktu widzenia "stara wersja" nie była ciemna, a na chwilę obecną - po konsultacjach z Darcane'em - pod postami i paskiem bocznym widnieje jasna wersja tej samej ilustracji. Kolor czcionki również uległ zmianie (bardzo jasny szary). Doszło takze do małej roszady w pasku bocznym, gdzie m.in.:"kwiatki z wyszukiwania słów kluczowych" zeszły na sam dół.

Co więcej, z tekstu o moich "medalach RPG" powstała strona o moich preferencjach w grach fabularnych/grach w odgrywanie ról. Będzie ona regularnie aktualizowana, podobnie jak "Moje Rpgowe statystyki" oraz "Co w Gazecie" (zbiór notek blogowych wg kategorii).

Chciałbym w tym miejscu ogłosić, że brakuje mi komentarzy oraz odzewu dotyczącego bardziej technicznych (aniżeli merytorycznych) kwestii bloga. Uświadomiłem to sobie dopiero po mailowej rozmowie z Darcane'em, a mimo prób wyciągnięcia informacji od paru moich znajomych, niewiele dowiedziałem się o tym, co mógłbym poprawić. Zapraszam do zamieszczania opinii także na temat technicznych (wizualnych) aspektów mojego bloga. Co jakiś czas będę podejmować pojedyncze, drobne poprawki.

4 komentarze:

  1. Dla mnie nadal jest zbyt ciemno, tło też mi się średnio podoba bo blog wyglada przez nie jak strona poświęcona górskim eskapadom a nie RPG.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Krzemień
    Niewiele bardziej tła nie dam rady pojaśnić, gdyż wtedy tekst będzie bardzo trudny do przeczytania (oryginalne zdjęcie w czystej konwersji kolorów do BW jest bardzo jasne: niemalże biel oraz ciemne odcienie szarości po prawej i na dole).

    Na moim ekranie, blog teraz świeci się jak latarnia morska. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie lepiej w łatwo konfigurowalnej Polterosferze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, całkiem okej ten wystrój. Tamten też był okej, poza tym, że może czcionka jest maława, to okej.

    OdpowiedzUsuń