środa, 19 czerwca 2013

Powrót do blogowej rzeczywistości

Wracam do regularnego blogowania po dwumiesięcznej przerwie. Postanowiłem wrócić do Allgemeine Festung. Tym razem poszerzam działalność blogową w tym miejscu, dodatkowo na gry planszowe (eng.: board games). Powiedziałbym, że skupiam się na tabletop games w ogólności, lecz nie gram w bitewniaki ani w karcianki. No, w tym roku zaliczyłem po jednej partyjce w X-Winga oraz w Star Wars LCG. Allgemeine Festung będzie na temat: RPG + board games, ale wciąż także o gamingu i gameplayingu. Skoro wcześniej nawiązywałem do gier komputerowych w kontekście RPG, to czemu by nie pisać o planszówkach?

Przejrzałem polskie blogi planszówkowe i na tę chwilę mogę zapowiedzieć, że nie będę zajmować się recenzjami - tym, z czego słynie jakieś 80-90% blogów planszówkowych. Pierwszy tekst pojawi się w piątek, jednakże tempo "2 teksty tygodniowo" traktujcie jako startową anomalię trwającą parę tygodni - wątpię abym na dłuższą metę utrzymywał lepszą częstość publikacji tekstów aniżeli jeden wpis na tydzień.

A co z RPG, tematem na temat którego blogowałem na GzNF/AF przez ponad dwa lata? Jakieś teksty będą pojawiać się, lecz ponieważ nie gram regularnie w RPG, to nie spodziewajcie się AP-ków ani innych zagadnień nie pasujących do określenia "RPG lifestyle" (copyright by Darcane). Chyba, że jakimś cudem w cokolwiek poerpeguję...


Można ze mną pograć w planszówki w Warszawie:
  • Klub Agresor (Politechnika Warszawska) w piątek.
  • Czasem pojawiam się w czwartek w Klubie Fenomenalna (Biblioteka UW).
  • Staram się uczęszczać na Rzuć Kostką (co ok. 2 miesiące) koło Dworca Wileńskiego.
A tak przy okazji, Allgemeine Festung jest na Facebooku oraz Google Plus.


Stay tuned!
von Mansfeld

photo credit: Bundesarchiv in Wikimedia Commons, CC-BY-SA 3.0

5 komentarzy:

  1. Tak z innej beczki, byłeś na Pixelhaven? Pytam, bo widziałem typa, który mi Ciebie przypominał, ale nie byłem pewny, czy to Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pixelhaven co? Nie kojarzę. :-)

      Usuń
    2. "e" zjadłem, o ile to robi różnicę. Powinno być "Pixelheaven". Najwyraźniej jednak był to ktoś podobny.

      Usuń
  2. To aż zbyt proste. Gdy tak się podkładasz, it's no fun :(

    OdpowiedzUsuń
  3. http://nooooooooooooooo.com/vader.jpg

    OdpowiedzUsuń