środa, 9 kwietnia 2014

Liga Legend #3 - Trundle

Wladca trolli z mroźnej krainy. Król Trolli, Sędzia Trolli oraz Egzekutroll. Trundle. Trzecie wydanie Ligi Legend przedstawia odważnego i dumnego potwora z Frejlordu, tym razem w odsłonie w Iron Kingdoms jako pomysł na bohatera gracza. Bywa mroźno w Żelaznych Królestwach, na przykład w Khadorze.

Dlaczego Iron Kingdoms?


Po pierwsze, gotowa rasa. Potrzebna mi jest taka rasa trolla, która nie jest stuprocentową dziką bestią, a jednocześnie nie jest de facto masywniejszym i bardziej rudym człowiekiem z szaleństwem wieku podeszłego (Troll w Wolsungu). Napisanie notki o trzecioedycyjnym dedekowym trollu ze zmodyfikowaną Inteligencją, wyposażonym w maczugę jest mało praktyczne.

Dlatego Trollkin. Duże (~180-210 cm wzrostu), humanoidalne - ale na kilometr odróznialne od człowieka - inteligentne stwory z Żelaznych Królestw, z ciekawą dostępną profesją, nawet kolorystycznie pasują do runeterrańskiego mroźnego trolla z Frejlordu (Trollkiny bywają błękitne, turkusowe).

Po drugie, wspomniana profesja - Fell Caller. Może średnio ma wspólnego z mocami championa Trundle'a w LoLu, ale jest to pretekst do zagrania drobiazgiem jakim wyróżnia się Iron Kingdoms - zdolność specjalna trollkinów będąca okrzykami które szkodzą wrogom lub wspierają sojuszników.

Ponieważ Trundle to Król Trolli, drugą profesją będzie Military Officer. Bo tak. Dowódca trollkińskiego oddziału doborowych "Nawoływaczy" w khadorskiej armii.


Trundle, khadorski oficer oddziału "Nawoływaczy"


Lew Dmitrii Katytowicz
 
Archetype: Mighty
Race: Trollkin
Careers: Fell Caller/Military Officer

Stats:
  • Physics: 7 | Speed: 6 ; Strength: 5
  • Agility: 3| Prowess: 4; Poise: 3
  • Intelligence: 3| Arcana: 0; Perception: 3
  • Willpower (Physics + Intelligence): 10
Defence: 6 (SPD) +  3 (AGI) +  3 (PER) + 0 (Racial) +  -2 (Equipment) = 10
Armor: 7 (PHY) + 0 (Shield) + 7 (Armor Mod.) + 0 (Other Mod.) = 14
Initiative: 6 (SPD) + 4 (PRW) + 3 (PER) + 0 (Equipment) + 0 (Add. Mod.) = 13
Command range: 3 (INT) + 2 (Command skill) + 2 (Ability Mod.) = 7

Skills:
Military:
  • Hand Weapon (PRW): 1
  • Great Weapon (PRW): 2
Occupational:
  • Command (Social): 2
  • Fell Calling (Poise): 2
  • Lore [Trollkin] (INT): 1
  • Medicine (INT): 1
  • Navigation (INT): 1
  • Oratory (Social): 1

Benefits & Abilities:
Tough [Racial]
Feat: Revitalize [Racial]
Feat: Counter Charge [Archetype: Mighty]
Fell Call: Signal Call
Fell Call: Sonic Blast
Battle Plan: Call to Action
Natural Leader
Team Leader

Weapons & Armor:
  • Maul [broń właściwa]: Attack Mod.: 0, POW 6 (11); critical hit can slam d3' away (spend 1 feat point), collateral damage POW 5
  • Club, banded [maczuga galowa]: Attack Mod.: -1, POW: 4 (9); critical hit can knockback (Willpower vs TN 16)
  • Axe [broń podręczna]: Attack Mod.: +0, POW: 3 (8)
  • Infantry Armor: SPD: +0, DEF: -2, ARM: +7

Gear:
61 gc na drobiazgi (ewentualnie 16 gc, jeśli wymieni się Infantry Armor na Tailored Plate Armor, tym samym zyskując zaledwie DEF -1)
Khadorian's officer uniform

Spoken Language: Morgul-Thul, Khadorian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.