środa, 2 kwietnia 2014

Liga Legend #2 - Heimerdinger

Drugi postaci z cyklu "Ligi Legend", adaptacji postaci z League of Legends do wykorzystania na sesję RPG. Tym razem Heimerdinger, niedawno wprowadzono jego nowy wygląd w LoLu. Szalony zdolny wynalazca, konstruujący przedziwne rzeczy, w tym wieżyczki i rakiety z których jest najbardziej znany.

Oczywiście na warsztat biorę Wolsunga 1.5, yordle Heimerdinger w odsłonie bohatera niezależnego oraz Dżentelmena.

Dlaczego Wolsung?


Po pierwsze, Wolsung umożliwia łatwe stworzenie bohatera gracza z jednym lub więcej sojusznikiem (uwzględniając Almanach Nadzwyczajny), a później granie nim w kontrontacjach. Jego Wieżyczkę można zinterpretować jako Sojusznika (opcjonalnie dzięki atutowi Grupa z Almanachu - nawet gromadka trzech lub pięciu).

Po drugie, Heimerdinger bardzo pasuje do koncepcji wolsungowego gnoma wynalazcy, konstruującego golemy. Wotański gnom. "Heimerdinger" wywodzi się od Erwina von Schrödingera oraz Roberta Oppenheimera.

Zależnie od roli (BN/BG), Heimerdinger będzie profesorem lub doktorantem. W przypadku postaci gracza, zastosowałem motyw "Heimer, the beginning".

Heimerdinger jako Przeciwnik


Profesor nauk golemologicznych, technomag, sławny konstruktor zbrojeniowy i wynalazca, Cecil B. Heimerdinger. Specjalista od wojskowego sprzętu obronnego oraz własnego, ekstrawaganckiego wizerunku. Może Damom & Dżentelmenom zlecić przetestowanie jakiegoś jego wynalazku, może być kimś kto wynagrodzi ich starania w przygodzie. Jako antagonista - szalony naukowiec chcący stworzyć wieżyczkowe Wunderwaffe, ewentualnie specjalista od ochrony posiadłości jakiegoś Finałowego Antagonisty.

Domyślna konfrontacja: walka

Przeciwnik, gnom, pula 3k10, odporność 4

Zdolności:
  • Cechy rasowe: sekretne runy, gnomi mędrzec;
  • Gadżety: technomagiczne ramię DINGER* (broń na zasięg średni), szykowna blond czupryna**;
  • Atuty: celny cios, nagłe przyspieszenie, szósty zmysł, celna riposta, kontrargument, niepodważalny argument;
  • Technomagia: kontrola maszyn (moc), pocisk (moc), wzmocnienie mocy (zaklęcie);
  • Zawsze ubezpieczony: przed rozpoczęciem walki przywoływa do pomocy trzy wieżyczki (grupa statystów) oraz jednego kroczącego golema-wieżyczkę (przeciwnik);
  • Eureka!: Heimerdinger odkrył jak wykorzystywać zdobycza techniki do ucieczki przed niebezpieczeństwem. Może wykorzystywać Technikę do pościgów, jeśli jest stroną uciekającą.
  • Moje wieżyczki!: działa jak atut Regeneracja, lecz dotyczy wieżyczek
Walka: rzucanie narzędziami 9/9+, strzelanie z DINGER 12/9+*, obrona 16, podbicie (oszołomienie)*, dwa podbicia (przewaga)*, celny cios, moje wieżyczki!
Pościg: wysportowanie 6/9+, spostrzegawczość 6/8+, technika 9/8+, wytrwałość 14, nagłe przyspieszenie, szósty zmysł
Dyskusja: perswazja 9/9+**, dyskusje naukowe 12/9+**, prowokowanie 9/9+, pewność siebie 18**
Umiejętności: technika 9/8+

Trzy wieżyczki

Domyślna konfrontacja: walka

Statysta, konstrukt, pula 3k10, odporność 3
Zdolności:
  • Laser: każdy atak zakończony dwoma podbiciami zabiera dwa znaczniki;
  • Skoordynowany ostrzał: Otrzymuje +2 do ataku za każdą dodatkową istniejącą wieżyczkę (czyli +4 przy trzech, +2 przy dwóch, brak premii przy jednej). Nie dotyczy Golema Wsparcia Ogniowego H-28Q;
Walka: strzelanie 9/9+, obrona 14, laser, skoordynowany ostrzał
Pościg: nie uczestniczy
Dyskusja: nie uczestniczy

Golem Wsparcia Ogniowego H-28Q Kroczący golem-wieżyczka Domyslna konfrontacja: walka

Przeciwnik, konstrukt, pula 2k10, odporność 4
Zdolności: 
  • Laser: każdy atak zakończony dwoma podbiciami zabiera dwa znaczniki;
  • Atuty: finta, pewne oko
Walka: strzelanie 9/8+, obrona 16, laser, finta, pewne oko
Pościg: nie uczestniczy
Dyskusja: nie uczestniczy

Heimerdinger jako Dżentelmen


Doktorant nauk golemologicznych, Cecil B. Heimerdinger

Narodowość: Wotania
Archetyp: Ryzykant (szczerze pisząc, Eksplorator byłby dobrą alternatywą)
Rasa: Gnom
  • Zdolność rasowa: Sekretne runy
  • Wada: Nieufność
Profesja: Technomag
Bogactwo: Zamożny (3)
Atrybuty:
  • Krzepa: 10+ (normalna)
  • Zręczność: 9+ (wysoka)
  • Przenikliwość: 9+ (wysoka)
  • Opanowanie: 10+ (normalna)
  • Charyzma: 9+ (wysoka)
Kondycja: 2
Reputacja: 2
Obrona: 14
Wytrwałość: 14
Reputacja: 14
Sława: Znana Postać (2k10)

Umiejętności:
Znane: Analiza, Spostrzegawczość, Strzelanie, Technika, Wiedza Akademicka
Specjalizacje: Perswazja (Dyskusje Naukowe), Strzelanie (Rakiety), Technika (Programowanie golemów)

Gadżety:
  1. Technomagiczne ramię DINGER [darmowy profesyjny] - raz na sesję, wybrana moc lub zaklęcie technomanty, za zeton - naładowanie gadżetu
  2. Kieszonkowa wyrzutnia rakiet [darmowy] - Strzelanie +3, podbicie (oszołomienie)
Atuty:
Wotańska technologia [darmowy narodowy]
Sojusznik (Golem Ogniowy Wsparcia H-28Q) [10 PD]
 - Dzielny [10 PD]
Moc: Pocisk [moc z profesji] - alternatywnie moc Pomocnik

Osiągnięcia:
Wynalazek (typ) - Heimerdinger podczas wystawy w Heimburgu zaprezentował swoje zdalnie sterowane technomagiczne ramię, podłączone do jego mózgu, schowane za jasnozłotą czupryną.

Golem Ogniowy Wsparcia H-28E
Kroczący (czteronożny) golem trzymający gatlinga z podpiętą wyrzutnią granatów. Wykorzystano typ sojusznika "osiłek".

Domyślna konfrontacja: walka, statysta, sojusznik, pula 1k10, odporność 2
Zdolności:
  • silny cios [wyrzutnia granatów] -> każdy atak zakończony dwoma podbiciami zabiera dwa znaczniki;
  • asysta -> każdy atak zakończony podbiciem dodaje +2 do następnego ataku wybranego sojusznika;
Walka: Strzelanie 9/10+, obrona 14, silny cios, asysta
Pościg: Ruch 6/10+, wytrwałość 12
Dyskusja: Argumenty 3/10+, pewność siebie 12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz