poniedziałek, 23 lipca 2012

Avangarda 8 - jak Acht Komma Acht?

Bundesarchiv_Bild_101I-770-0280-20,_Jugoslawien,_Panzer_IV
od Das Bundesarchiv, licencja CC BY-SA 3.0
Avangarda 8 tuż tuż, oto lista atrakcji na tym konwencie, które będę prowadzić. Skromnie (tylko dwie), uznałem że będę chciał bardziej korzystać z konwentu. Zresztą, liczy się jakość. I postaram się o dobrą jakość swoich atrakcji. Szczególnie, że będzie to debiut w samodzielnym prowadzeniu prelekcji.

Lista moich atrakcji na Avangardę 8:

Graj Mechaniką!, sobota 20-22, sala P4
prelekcja
Prelekcja o tym, jak warto i dlaczego warto używać pełni mechaniki gry na sesji RPG. Pomoc dla tych, którzy chcieliby radzić sobie ze stosowaniem mechaniki gry na sesjach RPG, lecz z jakiegoś powodu nie wychodzi im to tak jakby chcieli. O tym, że nie trzeba bać się mechaniki gry. O tym, że mechanika gry może być sprzymierzeńcem gracza. O tym, że można bawić się mechaniką gry. To wszystko w "Graj Mechaniką!" Prelekcja nie odpowie na pytania o "słuszność stylu RPG", za to będzie stanowić zbiór porad do zastosowania w RPG. 

Labyrinths & Lycanthropes, piątek od 17
sesja RPG
Polowanie na likantropy w labiryntach? Smoki w lochach? Front drugiej wojny światowej a potwory? Takie lub każde inne przygody w "Labyrinths & Lycanthropes" - luźnym i humorystycznym systemie RPG, który zdaniem twórcy powinien zostać nazwany "dedekami po wódce". Bohaterowie ścigają się o miano Najlepszego Bohatera (tm) przemierzając tytułowe labirynty (na tej sesji - jeden), lochy i wszystko, co można podpiąć pod eksplorację Czegokolwiek Groźnego (tm). Przygoda oraz bohaterowie mogą stać się tymkolwiek, kim wspólnie gracze postanowią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.