Moja postać do kampanii w Stars Without Numbers, wojownicza, ex-bojownik hinduski świątynny Sarika Nehru. Obecnie poziom 2, blisko do poziomu trzeciego - po ośmiu sesjach
Ciekawostka: mimo bycia trafianą w walce czterokrotnie, przez całą kampanię Sarika nigdy nie użyła swojej specjalnej zdolności klasowej (uniknięcie obrażeń z trafienia raz na walkę). Po prostu nigdy postać nie była bezpośrednio pod zagrożeniem życia (spadek do 0 lub mniej hp). Zaś pierwszą ranę zaliczyła dopiero na drugim poziomie postaci...
Zaś co ogólnie działo się dotąd w tej kampanii?
- Przez pierwsze sześć sesji postacie realizowały rozmaite zlecenia, w tym głównie eskortowanie archeologów na planecie Rabab celem pozyskania jakiegoś artefaktu (okazał się dziwnym Pre-Techowym hełmem). Czyli w skrócie: ekipa zarabiała pierwsze konkretne pieniądze, zdobywała pierwszy konkretny ekwipunek (np.: Combat Field Uniform zdobyczny po jakichś randomach z random encountera którzy zginęli po "zombiakach").
- W pewnym momencie drużyna skłoniona została do ucieczki z Rabab po uwikłaniu w porachunki pomiędzy frakcjami (po zasadzce wyznawców Kreda Nowej Nadziei na bohaterów oraz NPCa z którym rozmawiali wcześniej po uprowadzeniu ważnego kapłana tejże organizacji religijnej). Zmieniono planetę na Salam-ud-din w ramach pilnowania jakiegoś statku z ładunkiem medycznym.
- Drużyna po wypłacie za niedawną misję chronienia od środka statku kosmicznego (50 000 kredytów) postanowiła zorganizować sobie własny Gravflyer, uzbrojony w railguna. Sarika Nehru jest domyślnym strzelcem pokładowym. Odtąd ekipa stara się funkcjonować jako "najemnicy ze statkiem powietrznym do usług".
A oto sama karta postaci. Ekwipunek jeszcze bez zakupów po queście, na następną sesję. Tak szczerze to zastanawiam się zamienić granatów na wyrzutnię rakiet.
Name: Sarika Nehru
Name: Sarika Nehru
Gender: Female
Homeworld: Bhanuja
Attributes:
STR: 14 (+1), DEX 15 (+1), CON 15 (+1), INT 15 (+1), WIS 12 (0), CHA 8 (0)
Class: Warrior
Level: 2
XP: 3413, Next Level: 4010
Maximum System Strain: 15
Hit Points: 10
Armor Class: 3
Attack Bonus: +1
Saving Throws: 12/15/14/16/13
Attack Bonus: +1
Saving Throws: 12/15/14/16/13
Background: Soldier
Training: Templar
Skills: Niewymienione to niewyszkolone, czyli -1 do testu.
Combat (Projectile Weapons) +1
Tactics +1
Athletics: 0
Combat (Gunnery Weapons): 0
Combat (Unarmed): 0
Culture (Spacer): 0
Culture (World - Rabab): 0
Perception: 0
Religion: 0
Stealth: 0
Ekwipunek pod ręką (Readied - Enc 4/7):
- Omnigun [Mag Rifle mimic] (Damage 2d8+4, +1 to attack, Range 300/600, Ammo: unlimited)
- Backpack T4
- Grenade (Damage 2d6, Range 10/30)
- Kinesis wraps (Damage: 1d2+2)
- Combat Field Uniform (Base AC 4)
Ekwipunek "w plecaku" (Stowed - 6/14) [tak ogólnie, racje żywnościowe trzymane na statku]
- Binoculars T4, Glowbug + cztery baterie typu A do tego drugiego
- Telescoping pole (30 cm tyczka którą da się rozłożyć do 3,048 m)
- Thermal flare
- Rope T4 20 m
- Compad
- Scout reprot (Salam-ud-din)
- Low-light googles
- Survival kit
- Tailored antiallergents x4
- Ocalałe 5524 credits
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.