czwartek, 26 listopada 2020

KRAWĘDŹ: Styl ponad istotę

Zacząłem zabawę z miniaturami fabularnymi. W końcu zrealizowałem grę, na którą koncept siedział mi w głowie od paru miesięcy: grę w której tańczy się na przysłowiowym ostrzu noża ("krawędzi") aż nie zaczniesz spadać z niego. Ostrze ma tyko dwie, bardzo strome strony.



Tak też powstała KRAWĘDŹ: Styl ponad istotę. Gra osadzona w zajebistej dystopijnej niedalekiej przeszłości, gra o zachowaniu stylu ponad istotę.  O tym, czy zachowasz sztos na ulicy.  O tym, jak wykorzystasz swoje fanty, aby dalej stąpać po krawędzi.

Jedna strona, gra na 40-100 minut, od 2 do 4 graczy, bez Mistrza Gry.

Kliknij tutaj, aby pobrać tę grę fabularną (waży 395 KB, format .jpg)

Jakby ktoś pytał, to użyłem dwóch darmowych czcionek: Data Control (tytuł) oraz Brass Mono Cozy (reszta tekstu). 



Buy Me a Coffee at ko-fi.com

Jeśli chcesz przeczytać moje przyszłe miniatury fabularne (albo ambitniejsze projekty), postaw mi kawę. Albo herbatę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.