Opóźnienie: Atak zakończony podbiciem powoduje, że następny atak wymierzony w przeciwnika powoduje zdjęcie dodatkowych dwóch znaczników.
Doświadczony: Raz na scenę, podczas dociągania kart
ciągniesz dodatkową kartę, niemniej wciąż musisz odrzucić tyle kart, by
trzymać się limitu kart na ręce. Tę cechę można wziąć dwukrotnie,
zwiększając liczbę zagrywanych kart o 1. Kumuluje się ze zdolnością
rasową człowieka Bogaty w doświadczenie
Okoliczności: Za żeton podwaja
wartość jednej karty zagranej przez posiadacza gadżetu z tą
cechą. Można podwoić wartość tylko jednej karty zagranej do
testu.
Zasłona: Za żeton zwiększa o
4 obronę, wytrwałość lub pewność siebie, aż do początku
następnej tury postaci
Szczęście: Za żeton postać
unika efektu krytycznego pecha. Można użyć raz na rundę.
Orientacja: Raz na sesję postać
może zdecydować się na pociągnięcie nowej karty inicjatywy w
rundzie z talii kart. Wybiera lepszą z posiadanych kart w inicjatywie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.