czwartek, 4 sierpnia 2011

Wolsungowy pomysł na... - Cechy do Gadżetów

Gadżety są ważnym aspektem Damy czy Dżentelmena w Wolsungu. W podręczniku oraz w dodatkach jest wiele pomysłów na niestandardowe cechy Gadżetów; głównie mocno osadzone w fabule i scenerii efekty "raz na sesję". Co zrobić, gdy chcemy mieć efekt w samej mechanice, lecz inny niż "+3 do czegoś tam"? Niżej lista proponowanych przeze mnie cech do Gadżetu. Tym rozpocznę cykl "Wolsungowy pomysł na...", który mam nadzieję kontynuować przynajmniej jeszcze jedną notką.



Opóźnienie: Atak zakończony podbiciem powoduje, że następny atak wymierzony w przeciwnika powoduje zdjęcie dodatkowych dwóch znaczników.
Doświadczony: Raz na scenę, podczas dociągania kart ciągniesz dodatkową kartę, niemniej wciąż musisz odrzucić tyle kart, by trzymać się limitu kart na ręce. Tę cechę można wziąć dwukrotnie, zwiększając liczbę zagrywanych kart o 1. Kumuluje się ze zdolnością rasową człowieka Bogaty w doświadczenie
Okoliczności: Za żeton podwaja wartość jednej karty zagranej przez posiadacza gadżetu z tą cechą. Można podwoić wartość tylko jednej karty zagranej do testu.
Zasłona: Za żeton zwiększa o 4 obronę, wytrwałość lub pewność siebie, aż do początku następnej tury postaci
Szczęście: Za żeton postać unika efektu krytycznego pecha. Można użyć raz na rundę.
Orientacja: Raz na sesję postać może zdecydować się na pociągnięcie nowej karty inicjatywy w rundzie z talii kart. Wybiera lepszą z posiadanych kart w inicjatywie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz